Дистанційне навчання у молодшій школі

Акцент НУШ, як і у більшості світових практик, робиться на формувальному оцінюванні і зворотному зв’язку. Головне – це допомога учням вчитися. Особливо це болісно сприймається під час дистанційного навчання. Інструменти для дистанційного навчання вибирались учителями 1-4 класів такі, щоб залучити якомога більше учнів до живого пояснення вчителя, до спілкування з однокласниками. В дистанційному навчанні дитина має пройти шлях від сприйняття інформації до її розуміння, запам’ятовування, можливо, відтворення, використання на різних рівнях. Якщо далі розглядати таксономію Блума – то і до створення чогось нового. Це і робота з інтерактивною дошкою Padlet, уроки у Meet, вирішення різних організаційних питань у Viber, використовуються інтерактивні модулі типу LearningApps.org, цікава наука для дітей на каналі YouTube та інше…

Роль учителя полягає в тому, щоб допомогти учням, стимулювати їх до самостійних роздумів, відкриттів, нових поглядів на досліджуване явище, предмет. Водночас, і учитель, і учень, і батьки залишаються учасниками цього процесу в активному діалозі. Лише тоді видно позитивний зворотний зв'язок як результат успіхів дітей!?

272920890_1026802151242446_2015756108487346313_n 273012284_1026802377909090_8991833883292333469_n