Вчитель: Медвідь Юлія Сергіївна
Природознавство
5-Б клас (30.03.03.04.)
Біологія
6 класи (30.03.-03.04.)
Біологія 7-Б клас (30.03.-03.04.)
Географія 7-Б клас (30.03.-03.04.)
Біологія 9-Б (30.03.-03.04.)
Природознавство
5-Б клас (06.04.-10.04.)
природознавство_5-Б_на_08-09.04.20
Біологія
Біологія 7-Б клас (06.04.-10.04.)
Географія 7-Б клас (06.04.-10.04.)
Біологія 9-Б (06.04.-10.04.)
Природознавство
5-Б клас (13.04.-17.04.)
Біологія
7-Б клас (13.04.-17.04.)
Біологія
9-Б клас (13.04.-17.04.)
Природознавство
5-Б клас (21.04.-24.04.)
Біологія
7-Б клас (21.04..-24.04.)
Біологія
9-Б клас (21.04.-24.04.)
5-Б клас (27.04.-30.04.)
7-Б клас (21.04.-24.04.)
9-Б клас (21.04.-24.04.)
5-Б клас (04.05..-08.05.)
7-Б клас (04.05.-08.05.)
Дистанцiйне_бiологiя_7-Б_04.05.20
5-Б клас (11.05..-15.05.)
7-Б клас (11.05.-15.05.)
Вчитель: Хлопчик Наталія Володимирівна
Природознавство
5-А та 5-В клас (30.03.03.04.)
Опрацювати § 35-36.
Біологія
6-В клас (30.03.03.04.)
Опрацювати § 45- 46.
7-А клас (30.03.03.04.)
Опрацювати § 44- 46.
Виконати лабораторне дослідження № 5 ( практикум)
«Спостереження за поведінкою тварин»
8 класи (30.03.03.04.)
Опрацювати § 48-50.
Виконати лабораторні дослідження №12, 13
«Визначення реакції зіниць на світло»,
«Дослідження різних видів пам’яті »
9-А клас (30.03.03.04.)
Опрацювати § 45- 47.
Виконати навчальний проєкт на тему:
«Виявлення рівня антропогенного впливу в екосистемах своєї місцевості»
10 класи (30.03.03.04.)
Опрацювати § 34, 38-39.
Виконати навчальний проєкт на вибір:
«Генетичний моніторинг в людських спільнотах»
«Генотерапія та її перспективи»
«Скринінг – програма для новонароджених»
11 клас (30.03.03.04.)
Опрацювати § 54, 55.
Виконати навчальний проєкт на вибір:
«Клонування організмів»
«Нанотехнології в біології»
«Трансгенні організми: за і проти»
5–А, В класи (06.04.-10.04.)
Опрацювати § 37. У зошиті – практикумі виконати практичне заняття №11 «Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою електронних колекцій.» Вам стане у нагоді відео презентація:
https://www.youtube.com/watch?v=VSy1Vk4omNo
6-В клас (06.04.-10.04.)
Опрацювати § 47. В робочі зошити записати тему уроку: «Гриби». Зробіть за цією презентацією дуже короткий конспект. https://www.youtube.com/watch?v=PPkoYU8qNcg
7-А клас (06.04.-10.04.)
Опрацювати § 47- 48. В робочі зошити записати тему: Поведінка тварин та типи угруповання за К. Лоренцем. Дайте відповіді на запитання 3, 4.
Як узагальнення до §46, 47 перегляньте коротку презентацію
https://www.youtube.com/watch?v=zLcWAe4xE-k
https://www.youtube.com/watch?v=Akzg6jCKmlg
8-мі класи (06.04.-10.04.)
Опрацювати § 48-50.
Скористайтеся посиланням, https://www.youtube.com/watch?v=S0JGpQWRImk щоб зробити короткий конспект у робочих зошитах.
9-А клас (06.04.-10.04.)
Опрацювати § 45- 47.
Виконати навчальний проєкт на тему:
«Виявлення рівня антропогенного впливу в екосистемах своєї місцевості»
Пройти тест в Google Класі.
10- ті класи (06.04.-10.04.)
Опрацювати § 40-42.
На основі відео презентації https://www.youtube.com/watch?v=1gpBNTB-dSY зробити короткий план – конспект у робочі зошити.
Продовжуйте роботу над проєктом.
11 клас (06.04.-10.04.)
Опрацювати § 56. Зробити конспект у робочі зошити на основі параграфа та відеопрезентації https://www.youtube.com/watch?v=L8pLIjBy_ug. Це стане у нагоді при підготовці до ЗНО з біології.
Продовжити виконувати навчальний проєкт на вибір.
5-А та 5-В клас (13.04.-17.04.)
Опрацювати § 38. Тема: «Чинники середовища. Умови життя на планеті Земля.»
Вам допоможе відео презентація: https://www.youtube.com/watch?v=iSWPUZxEY1w
6-В клас (13.04.-17.04.)
Опрацювати §48. Виконати завдання, що надіслане в Google Класі. Хто не має такої змоги – зробити коротенький конспект. Можете знайти корисну та цікаву інформацію за цими посиланнями:
https://uk.wikipedia.org/wiki/Гіменофор
https://www.youtube.com/watch?v=38F99gyl0s0
7-А клас (13.04.-17.04.)
Виконати практичну роботу №7 «Визначення форм поведінки тварин» у зошити – практикуми. Це посилання стане у нагоді: http://biologia7-11.ucoz.ru/index/praktichna_robota_8_viznachennja_form_povedinki_abo_tipiv_ugrupovan_tvarin/0-326
8-мі класи (13.04.-17.04.)
Опрацювати § 51-52
Для перегляду з батьками https://www.youtube.com/watch?v=-cf4-EGuQDQ
В практикумах виконати лабораторне дослідження №12 «Дослідження різних видів пам’яті».
9-А клас (13.04.-17.04.)
Опрацювати § 48-49. В робочих зошитах записати 2-3 приклади ланцюгів живлення.
Продовжити роботу над проєктом на тему:
«Виявлення рівня антропогенного впливу в екосистемах своєї місцевості».
10- ті класи (13.04.-17.04.)
Опрацювати § 43-44, 47.
На основі відео презентацій https://www.youtube.com/watch?v=_sYxy5QM-ec
https://www.youtube.com/watch?v=vZ6Ezhea7GY зробити короткий план – конспект у робочі зошити. Продовжуйте роботу над проєктом. Реєструйтеся в Google Класі. Код у класного керівника.
11 клас (13.04.-17.04.)
Опрацювати § 56. Зробити конспект у робочі зошити на основі параграфа та відеопрезентації https://www.youtube.com/watch?v=_k6xjCZszIk Це стане у нагоді
при підготовці до ЗНО з біології. Закінчити виконання навчального проєкту на вибір.
Індивідуальне навчання 10 клас
Опрацювати §32-36. Зробити короткий конспект.
https://www.youtube.com/watch?v=Q-U5QLoivGM
5–А, В класи (21.04.-24.04.)
Опрацювати § 39 – 41. Тема: «Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища», «Різноманітність середовищ життя: наземно-повітряне, водне.»
Вам допоможуть відео презентації: https://www.youtube.com/watch?v=-RUJ4X0oB6o
6-В клас (21.04.-24.04.)
Ознайомитися з §49 – 51. В практикумах виконати лабораторну роботу № 14 «Будова шапинкових грибів», та практичну роботу № 5 «Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості». Відеопрезентація, для кращого засвоєння матеріалу. https://www.youtube.com/watch?v=wvnPBZKLwis Роз’яснення до роботи в Гугл класі.
7-А клас (21.04.-24.04.)
Опрацювати §49. Повторити §§ 43- 48. Підготуватися до тематичного оцінювання з теми: «Поведінка тварин». Цей відеоролик стане у нагоді для розуміння вивченого матеріалу. https://www.youtube.com/watch?v=bXvrAm73EHo
8-мі класи (21.04.-24.04.)
Опрацювати § 53. Зробити короткий конспект на основі відеоролика.
В практикумах виконати лабораторне дослідження №13 «Дослідження різних видів пам’яті». Детальніша інструкція в Класрумі.
9-А клас (21.04.-24.04.)
Опрацювати § 50. Закінчити роботу над проєктом на тему:
«Виявлення рівня антропогенного впливу в екосистемах своєї місцевості».
Біотичні фактори https://www.youtube.com/watch?v=iF3u_vDD4T0
Абіотичні та антропогенні фактори https://www.youtube.com/watch?v=iCjUOBNA8d8
Зробіть короткий конспект.
10- ті класи (21.04.-24.04.)
Опрацювати § 48 – 49. Складіть конспект. У нагоді стануть відеоматеріали за такими посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=c-5zkawdc_s
В практикумах виконайте лабораторну роботу №3 «Вивчення будови статевих клітин людини» . Завершіть роботу над проєктом. Здайте в Класрум.
11 клас (21.04.-24.04.)
Опрацювати § 57-58. Здати навчальний проєкт №3 на мою електронну пошту.
На допомогу вам для розуміння селекції – https://www.youtube.com/watch?v=VzeMrmMXLQc&t=14s
методів генної та клітинної інженерії – https://www.youtube.com/watch?v=bMXcdw6SAaA
Індивідуальне навчання 10 клас
Опрацювати §37-40. Зробити короткий конспект. Здати фото конспекту на електронну пошту. Допоможе кращому сприйняттю матеріалу відео презентація https://www.youtube.com/watch?v=1gpBNTB-dSY
Здайте в Класрум.
5–А, В класи (27.04.-30.04.)
Опрацювати § 43. Тема: «Грунтове середовище життя. Взаємозв ҆ язки між організмами»
Вам допоможе відео презентація: https://www.youtube.com/watch?v=LeBf_VxnQ7s
6-В клас (27.04.-30.04.)
Опрацювати §52,53. Відеопрезентація, для кращого засвоєння матеріалу. https://www.youtube.com/watch?v=2hgU_WiHghs Роз’яснення до роботи в Гугл класі.
7-А клас (27.04.-30.04.)
Виконати тематичне оцінювання з теми : «Поведінка тварин» в Класрумі.
8-мі класи (27.04.-30.04.)
Опрацювати § 54. Виконати тестування на ст.. 238 підручника. Виконати тематичне оцінювання з теми: «Вища нервова діяльність».
9-А клас (27.04.-30.04.)
Опрацювати § 51, 52. Використайте для саморозвитку та розуміння теми: https://www.youtube.com/watch?v=9MFfsdbzPZs Здати проектні роботи.
Переглянути аналіз тестового контролю за попередній навчальний тиждень у Класрумі.
10- ті класи (27.04.-30.04.)
Опрацювати § 49. Скласти конспект. У нагоді стануть відеоматеріали за такими посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=Ast5hOVaNbg
11 клас (27.04.-30.04.)
Опрацюйте § 59-60. Зробіть конспект. Заповніть таблицю в зошиті ст.. 233 та ст..237 «Напрямки розвитку сучасної медицини». Сформулюйте і запишіть вашу думку щодо донорства органів та тканин. Надішліть ваші роботи мені на електронну пошту.
Індивідуальне навчання 10 клас (27.04.-30.04.)
Опрацювати §41-44. Тема: «Репродукція. Регенерація.» Допоможе кращому сприйняттю матеріалу відео презентація
https://www.youtube.com/watch?v=xLwIioujHcI&t=22s
Завдання з біології та природознавства з 04.05. по 08.05.20.
5–А, В класи
Опрацювати § 44. Тема: «Угруповання організмів. Практичне заняття №12. Ознайомлення з найпоширенішими отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості».
Повторити §§ 33-43. Підготуватися до тематичного оцінювання.
Презентація , що допоможе вам ознайомитися з отруйними організмами. https://www.youtube.com/watch?v=Ljcxib6U_Vw
Детальнішу інструкцію до домашнього завдання дивіться в Класрумі.
6-В клас
Повторити §§ 47-53. Пройти он-лайн тестування в Класрумі з теми «Гриби».
7-А клас
Опрацювати § 50-52. Тема. Ланцюги живлення. Популяції, екосистема. Кругообіг речовин. Екологічна етика.
Екосистема, колообіг https://www.youtube.com/watch?v=PLFMAnuaCDM
8-мі класи
Опрацювати § 55-57. Тема. Ендокринна система. Залози внутрішньої та змішаної секреції.
https://www.youtube.com/watch?v=4HRNu44gG5M На запитання з презентації давайте відповідь усно.
https://www.youtube.com/watch?v=JArizcQMtoc
Зробіть конспект, склавши та заповнивши таблицю. Розпочніть роботу над проєктом «Йододефіцит в організмі людини, його наслідки та профілактика.»
9-А клас
Опрацювати § 53. Тема. «Захист і збереження біосфери». Повторити § 45-52.
https://www.youtube.com/watch?v=AShBseOucFg
Виконати контрольний тест в Класрумі з теми: «Надорганізмові біологічні системи».
10- ті класи
Опрацювати § 50-51. Скласти конспект. Зверніть увагу на інструктаж та матеріали в Класрумі та за посиланням:
https://ukrslady.ru/budinok-i-rodina/materinstvo/18236-embrionalna-indukcija.html
11 клас
Опрацюйте § 61- 62. Виконайте самостійну роботу за інструкцією на ст. 245 та 248 підручника.
Індивідуальне навчання 10 клас
Опрацювати §45-47. Тема: «Регенеративна медицина та трансплантологія. Способи розмноження клітин еукаріотів.» Виписати основні поняття.
Завдання з біології та природознавства з 12.05. по 15.05.20.
5–А, В класи
Повторити §§ 33-43. Пройти он-лайн контрольну роботу в Класрумі.
Детальнішу інструкцію до домашнього завдання дивіться в Класрумі.
6-В клас
Опрацювати § 54. Осягнути навчальний матеріал вам допоможе перегляд уроку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ljUFBDLsR70 .
Детальнішу інструкцію до домашнього завдання дивіться у Класрумі.
7-А клас
Опрацювати § 53. Повторити § 43-52. Виконати контрольний тест в Класрумі з теми:
«Поведінка тварин. Організми і середовище існування. »
8-мі класи
Опрацювати § 58. Це допоможе вам опанувати матеріал : https://www.youtube.com/watch?v=Nxh2fMklA6A або https://www.youtube.com/watch?v=nRDnchiP7AM
Пройти тест «Самоконтроль знань» на ст.. 270 підручника. Закінчити роботу над проєктом «Йододефіцит в організмі людини, його наслідки та профілактика.»
9-А клас
Опрацювати § 54-55.
№1. https://www.youtube.com/watch?v=jkBjnINgLvA
№2. https://www.youtube.com/watch?v=_UYbqUpzIcA
Детальнішу інструкцію до домашнього завдання дивіться у Класрумі.
10- ті класи
Опрацювати § 52. https://www.youtube.com/watch?v=7lXDcAAxtMc
В практикумах виконати лабораторну роботу №4 «Вивчення етапів ембріогенезу.»
Пройти он-лайн контрольну роботу в Класрумі.
11 клас
Повторити §§ 55-63. Надіслати виконану контрольну роботу на мою електронну адресу.
Індивідуальне навчання 10 клас
Опрацювати §48-49. Тема: «Порушення клітинного циклу. Гаметогенез.» Виписати основні поняття. Для кращого засвоєння матеріалу, перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=psnVmQuYSrw
Завдання з біології та природознавства з 18.05. по 22.05.20.
5–А, В класи
Повторити §§ 45-46. Виконати практичне заняття №13 в практикумі «Дослідження екологічних проблем своєї місцевості». Детальнішу інструкцію до домашнього завдання дивіться в Класрумі.
6-В клас
Повторити §§ 1- 10.
Детальнішу інструкцію до домашнього завдання дивіться у Класрумі.
7-А клас
Опрацювати узагальнення ст.. 207-208. Повторити § 1-10
Детальнішу інструкцію до домашнього завдання дивіться у Класрумі.
8-мі класи
Опрацювати § 62-63. Скласти по 4 запитання до кожного параграфа. Повторити §1-10
Детальнішу інструкцію до домашнього завдання дивіться у Класрумі
9-А клас
Опрацювати § 56-57. Повторити §1-10
Детальнішу інструкцію до домашнього завдання дивіться у Класрумі
10- ті класи
Повторити §1-15 Скласти кросворд до теми «Біорізноманіття».
11 клас
Опрацювати § 64. Повторити §1-10
Індивідуальне навчання 10 клас
Опрацювати §50-51 Тема: «Етапи та регуляція ембріонального розвитку людини. Ембріональна індукція.» Виписати основні поняття. Для кращого засвоєння матеріалу, перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=F2yS-7gRQnA
Вчитель: Шевчук Альона Василівна
Біологія
6-А, Б класи
https://padlet.com/asevcuk1978/biology2020
10-А, 10-Б класи
https://padlet.com/asevcuk1978/ekology2020
Індивідуальне начання 6 клас:
:Опрацювати параграф 47-48.Записати короткий опорний конспект.
Індивідуальне навчання з біології 11клас:опрацювати параграфи 56- 57.Записати короткий конспект.
27.04-30.04.20
6 клас
Індивідуальне навчання:
опрацювати праграфи 48-50.Виконати в робочих зошитах Лабораторне дослідження будови шапинкових грибів.Лабораторне дослідження №16 Переписати заголовок,тему і хід роботи( відповіді на запитання і замалювати будову плодового тіла та будову шапинкового гриба. 11 клас
Індивідуальне навчання:
опрацювати параграф 59, ст.233- заповнити таблицю.Записати в робочий зошит. Подивитися відео- урок по темі https://www.youtube.com/watch?v=queAHtLEPIU
6 клас індивідуальне навчання (04.05.-08.05.)
Опрацювати п. 51, усно дати відповіді на запитання до параграфа. Виконати практичну роботу №5 "Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості"
11 клас індивідуальне навчання (04.05.-08.05.)
Опрацювати п.60-61, виконати завдання біологія+логіка. https://www.youtube.com/watch?v=UmjMFkUO3Go Відео-пояснення допоможе краще зрозуміти матеріал.
6 клас індивідуальне навчання (11.05.-15.05.)
Опрацювати п.52-53 у підручнику. Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=maVv8r13h1g
У зошитах з друкованої основи Лабораторне дослідження будови цвілевих грибів.
11 клас індивідуальне навчання (11.05.-15.05.)
Опрацювати параграфи 62-63,ст.245- робота з таблицею. Переглянути відеоурок і зробити стислий конспект https://www.youtube.com/watch?v=queAHtLEPIU
Посилання для отриманна домашніх завдань учнями 9-Б класу https://padlet.com/asevcuk1978/pocxx71rbj18srdr
Індивідуальне навчання 6 клас (18.05-22.05)
Опрацювати параграф 53 у підручнику. Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=EgD-ixwDF_I&feature=emb_logo https://www.youtube.com/watch?v=Q6Mu4Q-PXJs&feature=emb_logo Підготувати міні – проєкт у вигляді електронної презентації ( 12- 15 слайдів) на тему "Гриби у біосфері та житті людини" . Повторити тему " Гриби" ( параграфи 47-54)
Індивідуальне навчання 11 клас (18.05-22.05)
Опрацювати параграф 64, ст. 253 виконати завдання Біологія+Логіка.