КАБІНЕТ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА ТА СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА

Сокур Оксана Лук'янівна
Сокур Оксана Лук'янівна

Проблема над якою працює психологічна служба : " Вивчення та налагодження міжособистісних стосунків в учнівських колективах" 

    Організація діяльності психологічної служби в системі освіти України забезпечується практичним психологом та соціальним педагогом,  і здійснюється на основі законів та інших нормативно – правових документів України.

Блог практичного психолога

Онлайн консультування за посиланням 

 

НАШ КЛАС – КОМАНДА!!!

Я В 5 КЛАСІ

АДАПТАЦІЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ

ЗАНЯТТЯ " ВЕСЕЛКОВИЙ СВІТ ЕМОЦІЙ"

ПОРАДИ ЩОДО ЗНО

ВСЕ ПРО БУЛІНГ

 «ТОП-10 лайфаків здоров’я моєї сім’ї»

СТАТТЯ ДЛЯ БАТЬКІВ

ЯК НАВЧИТИСЯ КАЗАТИ "НІ"

БАТЬКАМ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ

ПОРАДИ ПЕДАГОГАМ "ЯК СЕБЕ ПОВОДИТИ З ГІПЕРАКТИВНИМИ ДІТЬМИ"

Добірка ігор для розвитку пам’яті

 ДЕНЬ БЕЗПЕЧНОГО ІНТЕРНЕТУ

БЕЗПЕЧНЕ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТУ ДІТЬМИ РІЗНОГО ВІКУ

Гаджети у руках дітей. Онлайн опитування

 ІГРИ ДЛЯ ПОДОЛАННЯ АГРЕСІЇ

 ДЕНЬ СПОНТАННОГО ПРОЯВУ ДОБРОТИ

 Як подолати страх невдачі

 22 гри зі словами

МУЛЬТФІЛЬМИ, ЯКІ МОТИВУЮТЬ

ДЕРЕВО ЕМОЦІЙ – як можна допомогти висловити емоції.

10 ПРИЧИН ДЛЯ ОБІЙМ

2 КВІТНЯ ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО АУТИЗМ

ЯК КЕРУВАТИ ЕМОЦІЯМИ

ЯК ЗАХИСТИТИ СЕБЕ ВІД КОРОНАВІРУСУ

ПОВЧАЛЬНЕ ВІДЕО

ЩО РОБИТИ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ? МОЖНА ПОДИВИТИСЯ ЦІКАВІ МУЛЬТФІЛЬМИ З ГЛИБОКИМ СЕНСОМ  РАЗОМ

РЕКОМЕНДАЦІЇ, ПАМЯТКИ ТА ПОРАДИ ДЛЯ БАТЬКІВ ЗА ПОСИЛАННЯМ

 

Нормативно-правова база


Закон України «Про освіту»

Наказ МОН від 01.07.2021 № 751 “Про проведення Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів “Нові технології у новій школі” у номінації “Просвітницькі програми”

Наказ ІМЗО від 09.06.2021 № 53 “Про нагородження переможців Всеукраїнського конкурсу”

Наказ МОН від 04.06.2021 № 625 “Про затвердження рейтингового списку переможців ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів “Нові технології у новій школі” у номінації “Розвивальні програми”

Наказ МОН від 16.06.2020 № 802 “Про проведення Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів “Нові технології у новій школі” у номінації “Розвивальні програми”

Наказ МОН від 01.11.2019 № 1368 “Про проведення експерименту всеукраїнського рівня за темою “Формування гуманістичних відносин між учасниками освітнього процесу шляхом упровадження моделі “Мирна школа” на 2019-2022 роки”

Наказ МОН від 02.08.2019 №1052 “Про проведення Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів “Нові технології у новій школі” у номінації “Корекційно-розвиткові програми”

Наказ МОН від 26.04.2019 №593 “Про результати ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Профілактичні програми»

Наказ МОН від 02.10.2018 № 1047 “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виявлення реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами”

Наказ МОН від 01.10.2018 № 1044 “Про проведення Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів “Нові технології у новій школі” у номінації “Профілактичні програми”

Наказ МОН від 31.05.2018 № 555 “Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів “Нові технології у новій школі”

Наказ МОН від 22.05.2018 № 509 “Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України”

Наказ МОН України від 03.07.2017 № 948 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 липня 2017 року за № 930/30798) “Про внесення змін деяких наказів Міністерства освіти і науки України і Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України”

Лист Міністерство освіти і науки України № 1/9-436 від 30.08.2021 “Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році” Завантажити

Лист Міністерство освіти і науки України № 1/9-363 від 16.07.2021 “Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2021/2022 н.р.”

Лист Міністерство освіти і науки України №1/9-362 від 16.07.2021 “Деякі питання організації виховного процесу у 2021/2022 н.р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок”

Лист МОН від 14.08.2020 № 1/9-436 “Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)”

Лист МОН від 16.06.2020 № 1/9-328 “Щодо методичних рекомендацій з організації психолого-педагогічного консиліуму для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини”

Лист МОН від 10.09.2019 № 1/9-571 “Щодо проведення моніторингу”

Лист МОН від 24.07.2019 № 1/9-477 “Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України”

Лист МОН від 18.07.2019 № 1/9-462 “Про пріоритетні напрями роботи психологічної службі у системі освіти на 2019-2020 н.р.”

Лист МОН від 07.08.2018 № 1/9-487 “Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2018-2019 н.р.”

Лист МОН від 18.05.2018 № 1/11-5480 “Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству”

Лист МОН, Молоді та спорту України від 04.07.2012 № 1/9-488 “Щодо організації та проведення “години психолога” у загальноосвітніх навчальних закладах”

Лист ДНУ “Інститут модернізації змісту освіти” від 11.08.2021 №22.1/10-1762 про додаткову номінацію для практичних психологів і соціальних педагогів «Особливості роботи вчителя фізичної культури з дітьми з ООП» в межах проведення конкурсу у 2021/2022 н. р. (наказ МОН від 01.07.2021 №571 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Просвітницькі програми» Завантажити

Лист ІМЗО від 04.12.2020 № 22.1/10-2496 “Про методичні рекомендації щодо проведення профорієнтаційної роботи в закладах загальної середньої освіти”

Лист ІМЗО від 27.07.2020 № 22.1/10-1495 “Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2020/2021 н. р.”

Лист ІМЗО від 30.10.2018 № 1/9-656 “Про перелік діагностичних методик щодо виявлення та протидії домашньому насильству відносно дітей”

Лист ІМЗО від 15.05.2018 № 22.1/10-1529 “Про курси підвищення кваліфікації практичних психологів та соціальних педагогів”

Перелік навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих МОН України для використання в освітньому процессі закладів освіти у 2021/2022 навчальному році

Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН України для використання в навчально-виховному процессі закладів освіти працівниками психологічної служби у системі освіти України у 2020/2021 навчальному році


Законодавчі та нормативно-правові акти щодо запобігання та протидії насильства

Закон України «Про охорону дитинства»

Закон України «Про запобігання та протидію домашньому насильству»

Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)»

Указ Президента України від 21 вересня 2020 року №398/2020 «Про невідкладні заходи із запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі, захисту прав осіб, які постраждали від такого насильства»

Постанова Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2018 р. «Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі» «Нова українська школа»: концептуальні засади реформування середньої школи

Наказ МОН від 20.03.2020 №420 “Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 26 лютого 2020 року № 293”

Наказ МОН від 26.02.2020 № 293 “Про затвердження плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладах освіти”

Наказ МОН від 28.12.2019 № 1646 “Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти”

Лист МОН України від 14. 08. 2020 року №1/9-436 “Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження протидії булінгу (цькуванню)”

Лист МОН від 29.01.2019 № 1/11-881 “Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)” від 18 грудня 2018 р. №2657-VIII”

Лист МОН від 02.10.2018 №1047 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо виявлення, реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами”

Лист МОН від 18.05.2018 № 1/11-5480 “Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству”

 

Корисні посилання щодо запобігання та проявам насильства

Закон України
Про запобігання та протидію домашньому насильству (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2018, № 5, ст.35) {Із змінами, внесеними згідно із законом № 2671-VIII від 17.01.2019, ВВР, 2019, № 18, ст.73}

Указ Президента України №398/2020
Про невідкладні заходи із запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі, захисту прав осіб, які постраждали від такого насильства

Постанова Кабінету міністрів України від 24 лютого 2021 р. №145
Питання Державної соціальної програми запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі на період до 2025 року

Наказ Міністерства освіти і науки України від 02 жовтня 2018 р. №1047
Про затвердження методичних рекомендацій щодо виявлення, реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами

Лист Міністерства освіти і науки України від 18.05.2018  № 1/11-5480
Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству
Див. додаток

Посібник рекомендований Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти
щодо запобігання та протидії насильству (відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 20.08.20 No 6/1015-20)

Посібник_Ла Страда_Запобігання та протидія проявам насильства_Protydia_nasylstvu  Завантажити

Матеріали проєкту «Створення механізму протидії булінгу та насильству у закладах освіти», який здійснюється ГО «Ла Страда-Україна» та Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) за фінансової підтримки Європейського Союзу.

Практичні рекомендації, щодо розпізнавання проявів насильства стосовно дітей та заходів протидії в подібних ситуаціях, а також контактна інформація служб до яких можна звернутися за допомогою.
https://drive.google.com/drive/folders/1iOO3jJqXfWJPfMKeNDF30hNYAyucAMLE?usp=sharing

Корисні посилання щодо теми антибулінгу


Наказ Міністерства освіти і науки України №1646 від 28.12.2019
Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти

Наказ Міністерства освіти і науки України №293 від 26.02.2020
Про затвердження плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладах освіти

Лист Міністерства освіти і науки України
№ 1/9-436 від 14.08.2020
Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)

Корисні посилання

Застосування діагностичних мінімумів в діяльності працівників психологічної служби  Завантажити

Кібербуллінґ або агресія в інтернеті Завантажити

Кодекс безпечного освітнього середовища

Комплект освітніх програм «Вирішення конфліктів мирним шляхом.Базові навички медіації»  Завантажити

Освітня програма гуртка «Вирішення конфліктів мирним шляхом. Базові навички медіації»Завантажити

Освітня програма факультативу «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе»  Завантажити

Посібник “Розбудова миру”  Завантажити

Протидія булінгу в закладі освіти: системний підхід

Створення системи служб порозуміння для впровадження медіації за принципом «рівний-рівному/рівна-рівній» та вирішення конфліктів мирним шляхом у закладах освіти

Посібник рекомендований Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти
щодо запобігання та протидії насильству (відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 20.08.20 No 6/1015-20)

Л. А. Найдьонова Діагностика булінгу і кібербулінгу: методичні рекомендації. Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. Вид. 2-ге, доп. 2020. 105 с.

Програма підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів освіти

Безкоштовний онлайн-курс «Протидія та попередження булінгу в закладах освіти», створений за ініціативи МОН

Буклети

Як батькам і школі запобігти булінгу_UNICEF_Буклет Завантажити

Зупинемо булінг разом_Мін.Юстиції Завантажити

Захистіть дитину від булінгу_Ла Страда_нац. дитяча гаряча лінія Завантажити

Булінг і кібербулінг в підлітковому середовищі_міжнародне дослідження Завантажити

Кодекс безпечного освітнього середовища_ВБО УФ Благополуччя дітей Завантажити