З метою утвердження самобутності школи, примноження її традицій та кращих надбань, виховання в учасників навчально-виховного процесу почуття патріотизму, що є важливими чинниками побудови громадянського і демократичного суспільства, гарантом державної міцності, процвітання та добробуту педагогічна рада школи ВИРІШИЛА :
- Прийняти пропозиції автора проекту герба та прапора школи Максимчука В. Д. Затвердити ескіз, опис, символіку та положення про використання герба школи згідно з додатком 1.
- Затвердити ескіз, опис, символіку та положення про використання прапора школи згідно з додатком 2.
Директор школи Т. Гончарук
-
Еталон герба в авторському виконанні та супровідні документи (Положення, Опис) зберігаються у директора школи, дублікати – в шкільному музеї і мають вільний доступ для ознайомлення учасників навчально-виховного процесу та гостей.
-
Репродукування та тиражування герба здійснюється:
-
довільною технікою виконання та з різноманітних матеріалів;
-
довільних (з дотриманням пропорцій) розмірів;
-
Зображення герба відтворюється:
-
в актовій залі школи;
-
на фасаді приміщення;
-
Зображення герба використовується:
Прапор розроблений на основі місцевих історичних джерел та пам’яток з урахуванням головних правил геральдики та прапорництва.
Автор проекту: Віктор Максимчук.
Прапор школи являє собою прямокутне полотнище червоного кольору із співвідношенням сторін 2:3.
Держак прапора ( довжина – 2,5 м, діаметр – 3 см ) – пофарбований у жовтий колір. Верхівка держака прапора увінчана металевою маківницею, кулястим наконечником жовтого кольору, що кріпиться (навінчується ) на базу того ж кольору.
Кольори прапора: червоний взятий з кольору герба м. Бершаді, білий (срібний) (середня смуга) взятий з кольору щита герба школи.
В центрі прапора – головний елемент герба школи.
Дві блакитні лінії – річки Дохна та Берладинка, що омивають місто.
Символіка кольорів:
Червоний (Gules) – великодушність, мужність, відвагу, сміливість. любов, а також кров, пролиту в боротьбі.
Білий (срібло (Argent) ) – чистоту, непорочність, благородність, відвертість і правдивість.
Блакитний (Azure) – чесність, вірність, бездоганність, або просто – небо.
Зелений (Vert) – надію, достаток, свободу і радість, але може і просто означати ріст рослинності.
Пурпуровий (Purpure) – благочестя, помірність, щедрість
Ш. Положення про прапор школи
Дане Положення відповідно до історичної традиції та сучасної практики визначає правовий статус прапора школи, регламентує порядок його використання, відтворення та тиражування.
1. Прапор школи є її офіційним символом, який наслідує традиції використання відомчої символіки, атрибутом шкільного самоврядування.
2. Прапор школи (оригінал) встановлюється у службовому кабінеті директора школи, репродукції – в шкільному музеї, методкабінеті.
3. Репродукування та тиражування прапора школи здійснюється:
• у вигляді кольорового, чорно-білого зображення;
- довільною технікою виконання та з різноманітних матеріалів;
- довільних (з дотриманням пропорцій) розмірів;
При репродукуванні та тиражуванні прапора школи має бути збережена кольорова та графічна тотожність оригіналу та його опису, затвердженого педагогічною радою школи.
4. Прапор піднімається на фасаді навчального корпусу школи (актовій залі, музеї і.т.д. ):
- у дні державних свят України;
- під час проведення урочистих заходів;
- урочистих церемоній та свят;
За обставин, коли здійснюється одночасне підняття Державного прапора України та прапора школи, останній не може перевищувати за розмірами Державний прапор України і розміщується справа від нього (з боку глядача).
- Прапор школи використовується:
• як елемент святкового оформлення урочистих церемоній та шкільних свят (лінійки, фестивалі, виставки);
• офіційними делегаціями школи у загальноміських, районних акціях у сфері освіти, культури та спорту;
• під час урочистої церемонії посвяти у школярі;