Біологія, природознавство, екологія

Вчитель: Медвідь Юлія Сергіївна

Природознавство

5-Б клас (30.03.03.04.)

дистанційне природознавство

Біологія

6 класи (30.03.-03.04.)

БІОЛОГІЯ 6 класи

Біологія 7-Б клас (30.03.-03.04.)

Біологія 7-Б клас

Географія 7-Б клас (30.03.-03.04.)

Географія 7-Б

Біологія 9-Б (30.03.-03.04.)

Біологія 9 Б клас

Природознавство

5-Б клас (06.04.-10.04.)

природознавство_5-Б_на_08-09.04.20

Біологія

Біологія 7-Б клас (06.04.-10.04.)

Бiологiя_7-Б_06.04.-08.04.

Географія 7-Б клас (06.04.-10.04.)

Географiя_7-Б_07.04-08.04.

Біологія 9-Б (06.04.-10.04.)

06.04.-_10.04._9-_Бклас

Природознавство

5-Б клас (13.04.-17.04.)

Природознавство_5-Б

Біологія

7-Б клас (13.04.-17.04.)

Бiологiя_7-Б

Біологія

9-Б клас (13.04.-17.04.)

Бiологiя_9-Б

Природознавство

5-Б клас (21.04.-24.04.)

Природознавство_5-Б_клас

Біологія

7-Б клас (21.04..-24.04.)

7-Б_бiологiя

Біологія

9-Б клас (21.04.-24.04.)

Бiологiя_9-Б

5-Б клас (27.04.-30.04.)

7-Б клас (21.04.-24.04.)

Бiологiя_7-Б_27.04

9-Б клас (21.04.-24.04.)

Бiологiя_9_клас_27.04

5-Б клас (04.05..-08.05.)

Природознавство_5-Б_04.05.20

7-Б клас (04.05.-08.05.)

Дистанцiйне_бiологiя_7-Б_04.05.20

5-Б клас (11.05..-15.05.)

природознавство_12.05

7-Б клас (11.05.-15.05.)

Бiологiя_7-Б_12..05

Вчитель: Хлопчик Наталія Володимирівна

Природознавство

5-А та 5-В клас (30.03.03.04.)

Опрацювати § 35-36.

Біологія 

6-В клас (30.03.03.04.)

Опрацювати § 45- 46.

7-А клас (30.03.03.04.)

Опрацювати § 44- 46.

Виконати лабораторне дослідження № 5 ( практикум)

«Спостереження за поведінкою тварин»

8 класи (30.03.03.04.)

Опрацювати § 48-50.

Виконати лабораторні дослідження №12, 13

«Визначення реакції зіниць на світло»,

«Дослідження різних видів пам’яті »

9-А клас (30.03.03.04.)

Опрацювати § 45- 47.

Виконати навчальний проєкт на тему:

«Виявлення рівня антропогенного впливу в екосистемах своєї місцевості»

10 класи (30.03.03.04.)

Опрацювати § 34, 38-39.

Виконати навчальний проєкт на вибір:

«Генетичний моніторинг в людських спільнотах»

«Генотерапія та її перспективи»

«Скринінг – програма для новонароджених»

11 клас (30.03.03.04.)

   Опрацювати § 54, 55.

Виконати навчальний проєкт на вибір:

«Клонування організмів»

«Нанотехнології в біології»

«Трансгенні організми: за і проти»

5–А, В класи  (06.04.-10.04.)

Опрацювати § 37. У зошиті – практикумі виконати практичне заняття №11 «Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою електронних колекцій.»   Вам стане у нагоді відео презентація:

https://www.youtube.com/watch?v=VSy1Vk4omNo

6-В клас  (06.04.-10.04.) 

Опрацювати § 47. В робочі зошити записати тему уроку: «Гриби». Зробіть за цією презентацією дуже короткий конспект. https://www.youtube.com/watch?v=PPkoYU8qNcg

7-А клас (06.04.-10.04.)

Опрацювати § 47- 48. В робочі зошити записати тему: Поведінка тварин та типи угруповання за К. Лоренцем.  Дайте  відповіді на запитання 3, 4.

Як узагальнення до §46,  47 перегляньте коротку презентацію

https://www.youtube.com/watch?v=zLcWAe4xE-k

https://www.youtube.com/watch?v=Akzg6jCKmlg

8-мі класи (06.04.-10.04.)

Опрацювати § 48-50.

Скористайтеся посиланням, https://www.youtube.com/watch?v=S0JGpQWRImk щоб зробити короткий конспект у робочих зошитах.

9-А клас (06.04.-10.04.)

Опрацювати § 45- 47.

Виконати навчальний проєкт на тему:

«Виявлення рівня антропогенного впливу в екосистемах своєї місцевості»

Пройти тест в Google Класі.

10- ті  класи (06.04.-10.04.) 

Опрацювати § 40-42.

На основі відео презентації https://www.youtube.com/watch?v=1gpBNTB-dSY зробити короткий план – конспект у робочі зошити.

Продовжуйте роботу над проєктом.

11 клас (06.04.-10.04.)

Опрацювати § 56. Зробити конспект у робочі зошити на основі параграфа та відеопрезентації https://www.youtube.com/watch?v=L8pLIjBy_ug. Це стане у нагоді при підготовці до ЗНО з біології.

    Продовжити виконувати навчальний проєкт на вибір.

     5-А та 5-В клас (13.04.-17.04.)

Опрацювати § 38. Тема: «Чинники середовища. Умови життя на планеті Земля.»

Вам допоможе відео презентація: https://www.youtube.com/watch?v=iSWPUZxEY1w

6-В клас  (13.04.-17.04.)

Опрацювати §48. Виконати завдання, що надіслане в Google Класі. Хто не має такої змоги – зробити коротенький конспект. Можете знайти корисну та цікаву інформацію за цими посиланнями:   

https://uk.wikipedia.org/wiki/Гіменофор

https://www.youtube.com/watch?v=38F99gyl0s0

7-А клас (13.04.-17.04.)

Виконати практичну роботу №7 «Визначення форм поведінки тварин» у зошити – практикуми.  Це посилання стане у нагоді:                                               http://biologia7-11.ucoz.ru/index/praktichna_robota_8_viznachennja_form_povedinki_abo_tipiv_ugrupovan_tvarin/0-326

 8-мі класи (13.04.-17.04.)

Опрацювати § 51-52

Для перегляду з батьками     https://www.youtube.com/watch?v=-cf4-EGuQDQ

В практикумах виконати лабораторне дослідження №12  «Дослідження різних видів пам’яті».

9-А клас (13.04.-17.04.)

Опрацювати § 48-49. В робочих зошитах записати 2-3 приклади ланцюгів живлення.

Продовжити роботу над  проєктом на тему:

«Виявлення рівня антропогенного впливу в екосистемах своєї місцевості».

10- ті  класи (13.04.-17.04.)

Опрацювати § 43-44, 47.

На основі відео презентацій          https://www.youtube.com/watch?v=_sYxy5QM-ec

https://www.youtube.com/watch?v=vZ6Ezhea7GY зробити короткий план – конспект у робочі зошити. Продовжуйте роботу над проєктом. Реєструйтеся в Google Класі. Код у класного керівника.

11 клас (13.04.-17.04.)

Опрацювати § 56. Зробити конспект у робочі зошити на основі параграфа та     відеопрезентації    https://www.youtube.com/watch?v=_k6xjCZszIk   Це стане у нагоді

при підготовці до ЗНО з біології. Закінчити виконання  навчального проєкту на вибір.

Індивідуальне навчання 10 клас

Опрацювати §32-36. Зробити короткий конспект.

 https://www.youtube.com/watch?v=Q-U5QLoivGM

5–А, В класи (21.04.-24.04.)

Опрацювати § 39 – 41. Тема: «Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища», «Різноманітність середовищ життя: наземно-повітряне, водне.»

Вам допоможуть  відео презентації:   https://www.youtube.com/watch?v=-RUJ4X0oB6o

6-В клас (21.04.-24.04.)

Ознайомитися з  §49 – 51.  В практикумах виконати лабораторну роботу № 14 «Будова шапинкових грибів», та практичну роботу № 5 «Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості».  Відеопрезентація, для кращого засвоєння матеріалу. https://www.youtube.com/watch?v=wvnPBZKLwis Роз’яснення до роботи в Гугл класі.

7-А клас (21.04.-24.04.)

Опрацювати §49. Повторити §§ 43- 48. Підготуватися до тематичного оцінювання з теми: «Поведінка тварин». Цей відеоролик стане у нагоді для розуміння вивченого матеріалу. https://www.youtube.com/watch?v=bXvrAm73EHo

8-мі класи (21.04.-24.04.)

Опрацювати § 53.       Зробити короткий конспект на основі відеоролика.

В практикумах виконати лабораторне дослідження №13  «Дослідження різних видів пам’яті».    Детальніша інструкція в Класрумі.

9-А клас (21.04.-24.04.)

Опрацювати § 50.  Закінчити  роботу над  проєктом на тему:

«Виявлення рівня антропогенного впливу в екосистемах своєї місцевості».

Біотичні фактори       https://www.youtube.com/watch?v=iF3u_vDD4T0

Абіотичні та антропогенні фактори      https://www.youtube.com/watch?v=iCjUOBNA8d8

Зробіть короткий конспект.

10- ті  класи (21.04.-24.04.)

Опрацювати § 48 – 49.  Складіть конспект. У нагоді стануть відеоматеріали за такими посиланнями:  

 https://www.youtube.com/watch?v=c-5zkawdc_s

В практикумах виконайте лабораторну роботу №3 «Вивчення будови статевих клітин людини» .   Завершіть  роботу над проєктом. Здайте в Класрум.

11 клас (21.04.-24.04.)

Опрацювати § 57-58. Здати  навчальний проєкт №3 на мою електронну пошту.

На допомогу вам для розуміння селекції – https://www.youtube.com/watch?v=VzeMrmMXLQc&t=14s

методів генної та клітинної інженерії – https://www.youtube.com/watch?v=bMXcdw6SAaA

Індивідуальне навчання 10 клас

Опрацювати §37-40. Зробити короткий конспект. Здати фото конспекту на електронну пошту.  Допоможе кращому сприйняттю матеріалу відео презентація https://www.youtube.com/watch?v=1gpBNTB-dSY        

Здайте в Класрум.

5–А, В класи (27.04.-30.04.)

Опрацювати § 43. Тема: «Грунтове середовище життя. Взаємозв ҆ язки між організмами»

Вам допоможе  відео презентація: https://www.youtube.com/watch?v=LeBf_VxnQ7s

6-В клас (27.04.-30.04.)

Опрацювати §52,53.  Відеопрезентація, для кращого засвоєння матеріалу. https://www.youtube.com/watch?v=2hgU_WiHghs   Роз’яснення до роботи в Гугл класі.

7-А клас (27.04.-30.04.)

Виконати тематичне оцінювання з теми : «Поведінка тварин» в Класрумі.

8-мі класи (27.04.-30.04.)

Опрацювати § 54. Виконати тестування на ст.. 238 підручника. Виконати тематичне оцінювання з теми: «Вища нервова діяльність».  

9-А клас (27.04.-30.04.)

Опрацювати § 51, 52.  Використайте для саморозвитку та розуміння теми: https://www.youtube.com/watch?v=9MFfsdbzPZs     Здати проектні роботи.

Переглянути аналіз тестового контролю за попередній навчальний тиждень у Класрумі.

10- ті  класи (27.04.-30.04.)

Опрацювати § 49.  Скласти конспект. У нагоді стануть відеоматеріали за такими посиланнями:              https://www.youtube.com/watch?v=Ast5hOVaNbg       

11 клас (27.04.-30.04.)

Опрацюйте § 59-60. Зробіть конспект. Заповніть таблицю в зошиті ст.. 233 та ст..237 «Напрямки розвитку сучасної медицини». Сформулюйте і запишіть вашу думку щодо донорства органів та тканин. Надішліть ваші роботи мені на електронну пошту.

Індивідуальне навчання 10 клас (27.04.-30.04.)

Опрацювати §41-44. Тема: «Репродукція. Регенерація.» Допоможе кращому сприйняттю матеріалу відео презентація

https://www.youtube.com/watch?v=xLwIioujHcI&t=22s

Завдання з біології та природознавства  з    04.05. по 08.05.20.

5–А, В класи

Опрацювати § 44. Тема: «Угруповання організмів. Практичне заняття №12. Ознайомлення з найпоширенішими отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості».

Повторити §§ 33-43. Підготуватися до тематичного оцінювання.

 Презентація , що допоможе вам  ознайомитися з отруйними організмами.  https://www.youtube.com/watch?v=Ljcxib6U_Vw    

Детальнішу інструкцію до домашнього завдання дивіться в Класрумі.

6-В клас

Повторити §§ 47-53.  Пройти он-лайн тестування в Класрумі з теми «Гриби».

7-А клас

Опрацювати § 50-52.   Тема. Ланцюги живлення. Популяції, екосистема. Кругообіг речовин. Екологічна етика.

Екосистема, колообіг     https://www.youtube.com/watch?v=PLFMAnuaCDM

8-мі класи

Опрацювати § 55-57. Тема. Ендокринна система. Залози внутрішньої та змішаної секреції.

https://www.youtube.com/watch?v=4HRNu44gG5M   На запитання з презентації давайте відповідь усно.

https://www.youtube.com/watch?v=JArizcQMtoc

Зробіть конспект, склавши та заповнивши таблицю.  Розпочніть роботу над проєктом «Йододефіцит в організмі людини, його наслідки та профілактика.»

9-А клас

Опрацювати § 53. Тема. «Захист і збереження біосфери». Повторити § 45-52.

https://www.youtube.com/watch?v=AShBseOucFg

Виконати контрольний тест в Класрумі з теми: «Надорганізмові біологічні системи».

10- ті  класи

Опрацювати § 50-51.  Скласти конспект. Зверніть увагу на інструктаж та матеріали в Класрумі та за посиланням:

https://ukrslady.ru/budinok-i-rodina/materinstvo/18236-embrionalna-indukcija.html

11 клас

Опрацюйте § 61- 62. Виконайте самостійну роботу за інструкцією на ст. 245 та 248 підручника.

Індивідуальне навчання 10 клас

Опрацювати §45-47. Тема: «Регенеративна медицина та трансплантологія. Способи розмноження клітин еукаріотів.» Виписати основні поняття.

Завдання з біології та природознавства  з  12.05. по 15.05.20.

5–А, В класи

Повторити §§ 33-43. Пройти он-лайн контрольну роботу в Класрумі.

Детальнішу інструкцію до домашнього завдання дивіться в Класрумі.

6-В клас

Опрацювати § 54. Осягнути навчальний матеріал вам допоможе перегляд уроку за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=ljUFBDLsR70 .

Детальнішу інструкцію до домашнього завдання дивіться у Класрумі.

7-А клас

Опрацювати § 53.   Повторити § 43-52. Виконати контрольний тест в Класрумі з теми:

«Поведінка тварин. Організми і середовище існування. »

8-мі класи

Опрацювати § 58.  Це допоможе вам опанувати матеріал : https://www.youtube.com/watch?v=Nxh2fMklA6A  або   https://www.youtube.com/watch?v=nRDnchiP7AM

Пройти тест «Самоконтроль знань» на ст.. 270 підручника. Закінчити  роботу над проєктом «Йододефіцит в організмі людини, його наслідки та профілактика.»

9-А клас

Опрацювати § 54-55.    

   №1.   https://www.youtube.com/watch?v=jkBjnINgLvA

  №2.   https://www.youtube.com/watch?v=_UYbqUpzIcA

Детальнішу інструкцію до домашнього завдання дивіться у Класрумі.

10- ті  класи

Опрацювати § 52. https://www.youtube.com/watch?v=7lXDcAAxtMc

В практикумах виконати  лабораторну роботу №4 «Вивчення етапів ембріогенезу.»

Пройти он-лайн контрольну роботу в Класрумі.

11 клас

Повторити §§ 55-63. Надіслати виконану контрольну роботу на мою електронну адресу.

Індивідуальне навчання 10 клас

Опрацювати §48-49. Тема: «Порушення клітинного циклу. Гаметогенез.» Виписати основні поняття. Для кращого засвоєння матеріалу, перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=psnVmQuYSrw

Завдання з біології та природознавства  з  18.05. по 22.05.20.

5–А, В класи

Повторити §§ 45-46. Виконати практичне заняття №13 в практикумі «Дослідження екологічних проблем своєї місцевості». Детальнішу інструкцію до домашнього завдання дивіться в Класрумі.

6-В клас

Повторити §§ 1- 10.

Детальнішу інструкцію до домашнього завдання дивіться у Класрумі.

7-А клас

Опрацювати узагальнення ст.. 207-208.   Повторити § 1-10

Детальнішу інструкцію до домашнього завдання дивіться у Класрумі.

8-мі класи

Опрацювати § 62-63. Скласти по 4 запитання до кожного параграфа. Повторити §1-10

Детальнішу інструкцію до домашнього завдання дивіться у Класрумі

9-А клас

Опрацювати § 56-57.   Повторити §1-10 

Детальнішу інструкцію до домашнього завдання дивіться у Класрумі

10- ті  класи

Повторити §1-15  Скласти кросворд до теми «Біорізноманіття».

11 клас

Опрацювати § 64. Повторити §1-10 

Індивідуальне навчання 10 клас

Опрацювати §50-51  Тема: «Етапи та регуляція ембріонального розвитку людини. Ембріональна індукція.» Виписати основні поняття. Для кращого засвоєння матеріалу, перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=F2yS-7gRQnA

      Вчитель: Шевчук Альона Василівна

    Біологія

    6-А, Б класи 

    https://padlet.com/asevcuk1978/biology2020

    10-А, 10-Б класи 

     https://padlet.com/asevcuk1978/ekology2020

     Індивідуальне начання 6 клас:

    :Опрацювати параграф 47-48.Записати короткий опорний конспект.
     Індивідуальне навчання з біології 11клас:опрацювати параграфи 56-         57.Записати короткий конспект.

     27.04-30.04.20  

6 клас 

  Індивідуальне навчання: 

опрацювати праграфи 48-50.Виконати  в робочих зошитах Лабораторне дослідження будови  шапинкових  грибів.Лабораторне дослідження №16 Переписати  заголовок,тему і хід роботи( відповіді на запитання і замалювати будову плодового тіла та  будову шапинкового гриба.             11 клас

 Індивідуальне навчання: 

опрацювати параграф  59, ст.233-  заповнити  таблицю.Записати в робочий зошит. Подивитися відео- урок по темі  https://www.youtube.com/watch?v=queAHtLEPIU

6 клас індивідуальне навчання (04.05.-08.05.)

Опрацювати п. 51, усно дати відповіді на запитання до параграфа. Виконати практичну роботу №5 "Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості"

11 клас індивідуальне навчання (04.05.-08.05.)

Опрацювати п.60-61, виконати завдання біологія+логіка. https://www.youtube.com/watch?v=UmjMFkUO3Go Відео-пояснення допоможе краще зрозуміти матеріал.

6 клас індивідуальне навчання (11.05.-15.05.)

Опрацювати п.52-53 у підручнику. Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=maVv8r13h1g 

У зошитах з друкованої основи Лабораторне дослідження будови цвілевих грибів. 

11 клас індивідуальне навчання (11.05.-15.05.)

Опрацювати параграфи 62-63,ст.245- робота з таблицею. Переглянути відеоурок і зробити стислий конспект  https://www.youtube.com/watch?v=queAHtLEPIU

Посилання для отриманна домашніх завдань учнями 9-Б класу  https://padlet.com/asevcuk1978/pocxx71rbj18srdr 

Індивідуальне навчання  6 клас (18.05-22.05) 

Опрацювати параграф 53 у підручнику.  Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=EgD-ixwDF_I&feature=emb_logo       https://www.youtube.com/watch?v=Q6Mu4Q-PXJs&feature=emb_logo   Підготувати міні – проєкт у вигляді електронної презентації ( 12- 15 слайдів) на тему "Гриби у біосфері та житті людини" . Повторити тему " Гриби" ( параграфи 47-54)

  Індивідуальне навчання  11  клас (18.05-22.05)   

Опрацювати  параграф  64,  ст. 253 виконати завдання Біологія+Логіка.