План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу в закладі освіти

 Затверджено

Наказ №79 від 16.09.2019 р.

п/п

Назва заходу

Цільова аудиторія

Термін виконання

Відповідальний

Діагностичний етап

1

Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах

 

Вересень

Психолог школи

Маршалковська Л.А.

2

Складання банку даних учнів «Зони ризику» та «групи ризику»

Учнівський контингент

Вересень

Психолог школи

Маршалковська Л.А.

3

Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:

–спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;

–опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;

–психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;

–соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;

–визначення рівня тривоги та депресії учнів.

Усі категорії учасників освітнього процесу

Упродовж  року

Класні керівники,  Психолог школи

Маршалковська Л.А.

Інформаційно-профілактичні заходи

4

Виступ на тему «Протидія булінгу в шкільному середовищі »

 

Березень

Заступник директора

ВР Олійник А.В.

5

Розробка пам’ятки «Маркери булінгу»

Педагогіч-

ний колектив

Січень

Психолог школи

 Маршалковська Л.А.

6

Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом»

Педагоги, батьки учнів

Грудень

Психолог школи

Маршалковська Л.А.

7

Проведення психолого-педагогічного семінару:

«Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція».

Педагогіч-ний колектив

Квітень

Психолог школи Маршалковська Л.А.

8

Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню

Педагогічний колектив

Упродовж року

Заступник директора

 ЗВР Олійник А.В.

9

Розробка рекомендацій для педагогів  на тему: «Небезпека в Інтернеті».

Педагогічний колектив

Грудень

Психолог школи

Маршалковська Л.А.

Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти

10

Проведення ранкових зустрічей  з метою формування навичок дружніх стосунків

1-4

Упродовж року

Класні керівники

11

Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять

1-11

Упродовж року

Заступник директора ВР

Олійник А.В.

класні керівники 

12

Робота відеозалу . Перегляд кінострічок відповідної спрямованості

5 – 11

Упродовж року

Педагог-організатор Медвідь Ю.С. 

13

Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним»

9-11

Січень

Педагог-організатор

Медвідь Ю.С.

14

Відпрацювання теми особистої гідності на прикладах літературних та історичних героїв.

1-11

Упродовж року

Учителі літератури та історії

15

Проведення заходів в рамках Тижня «Виховуємо толерантності»

Усі категорії учасників освітнього процесу

Листопад

Шкільний психолог

Маршалковська Л.А.

16

Проведення заходів в рамках Акції « 16 днів проти насильства»

Усі категорії учасників освітнього процесу

Листопад-грудень

Класні керівники, вчителі-предметники, практичний психолог, соціальний педагог

17

Проект «Обережно, кібербулінг!»

5-8

Лютий – квітень

Педагог-організатор

Медвідь Ю.С.

18

Виступ на методичному об’єднанні класних керівників на тему: «Агресія, як біч сьогодення. Проблема насильства в сім’ї»

педагоги

Листопад

Психолог школи

Маршалковська Л.А.

19

Практичні заняття «Протидія булінгу»

Учні 5-11

Упродовж року

Соціальний педагог

Маршалковська Л.А.

20

Виступ на методоб`єднанні класних керівників «Просвітницька роль  класного керівника в профілактиці торгівлі людьми».

класні

керівники

Листопад

Соціальний педагог

Маршалковська Л.А.

21

Міжрегіональний семінар «Створюємо безпечний освітній простір»

Психо-

логічні служби регіону

Квітень

Психолог школи

Маршалковська Л.А.

Психологічний супровід

21

Діагностика стану психологічного клімату класу

1-11

Упродовж року

Психолог школи

Маршалковька Л.А

22

Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час

1-11

Упродовж року

Психолог школи

 Маршалковська Л.А.

23

Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу

Усі категорії учасників освітнього процесу

Упродовж року

  Психолог школи

 Маршалковська Л.А.

24

Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу

Усі категорії учасників освітнього процесу

Упродовж року

Психолог школи

 Маршалковська Л.А.

Робота з батьками

25

Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі»

1-11

Упродовж року

Класні керівники та

26

Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини

1-11

Упродовж року

Психолог школи

Маршалковська Л.А.

27

Консультування батьків

«Безпека в Інтернеті»

Батьки учнів

За запитом

Психолог школи

Маршалковська Л.А.

28

Виступ на батьківських зборах «Стоп, булінг»

Батьки учнів

Грудень

Психолог школи

Маршалковська Л.А.

 29

Виступ на батьківських зборах  «Обережно, булінг»

Батьки учнів

Січень- лютий

Психолог школи

Маршалковська Л.А.

30

Інформаційна робота через інтернет – сторінки

 

Упродовж року

Заступник директора з ВР

Олійник А.В.

31

Рекомендацій для батьків на тему: «Небезпека в Інтернеті.

Батьки учнів

Грудень

Психолог школи

Маршалковська Л.А.

 32

Рекомендації для батьків на тему:

«Безконфліктне спілкування»

Батьки учнів

Лютий

Психолог школи

Маршалковська Л.А.

33

Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільній батьківській конференції

Батьки здобувачів освіти

Травень

Заступник директора ВР

Олійник А.В.

Психолог школи

Маршалковська Л.А.

34

Контроль стану попередження випадків  булінгу

Нарада при директорі

Травень

Заступник директора ВР

Олійник А.В.