"Вектор НУШ" – так називається довготривалий проєкт у Бершадському ЗЗСО І-ІІІ ступенів №3 серед усіх педагогічних працівників, які продовжують впровадження освітньої реформи у нову базову середню школу. Як врахувати адаптаційний період у Новій українській школі так, щоб уникнути стресу для школярів, щоб безболісно п'ятикласники мали можливість пристосуватися до нових вимог та умов навчання? Це питання передбачає дуже великої підготовки та спільної роботи усіх учасників освітнього процесу, особливо в умовах воєнного стану. Новий проєкт спрямований на реалізацію нових інноваційних підходів до структури та змісту навчання. Це можливість завжди ділитись ідеями, які працюють, серед колег та у батьківських та учнівських спільнотах.
Отож, Хлопчик Наталія Володимирівна ділиться, як учні 5 класу продовжують досліджувати та експериментувати, як звикли це робити у початковій школі. Саме така дослідницька діяльність формує у дітей ті стійкі STEАM – навички, які необхідні сучасній людині.Учителька дає змогу відчути дітям неодноразово успішними, це відкриває їх приховані можливості та розвиває в учнях кращі якості: бажання активно вчитися, легко долати перешкоди. На уроках “Пізнаємо природу” з теми “Речовини”, учні 5 -В класу проводили магічний дослід (надуй повітряну кульку за допомогою речовин та сумішей, що є в тебе на кухні). Результат був приголомшливим. Усе вдалося, було цікаво, легко, позитивно. Успіх приходить до того, хто долає труднощі. А у нас їх подолати легко. Приходьте- впевніться самі!