Чи потрібні сода, оцет, сіль і цукор на уроці історії? А ще яблуко, ніж і контейнери? Звісно, що так, якщо це STEAM проєкт «Муміфікація яблука»!
Сьогодні учні 6-Б класу Бершадського ліцею на уроці історії вивчали процес муміфікації у Стародавньому Єгипті разом з учителем Сокур Л.О. Після цікавого вступу і перегляду навчального відео настала найочікуваніша частина — експеримент!
Ліцеїсти об'єдналися у 4 групи, і кожна команда працювала зі скибочкою яблука. За інструкцією кожен шматочок занурили в окрему речовину (сіль, цукор, соду чи оцет) для дослідження. Діти записали початкові спостереження в листі спостереження й помістили оброблені шматочки у контейнери. Протягом тижня вони спостерігатимуть за змінами та дізнаються, чи можна ці речовини використати для муміфікації!
На завершення учні виготовили макет піраміди — адже саме в них фараонів ховали після складного процесу муміфікації, який тривав 70 днів.