В інформаційному суспільстві вчитель стрімко втрачає монополію на володіння знаннями, та й сама інформація миттєво cтає доступною кожному, хто має доступ до мережі Інтернет. Натомість усе більшого значення набувають так звані «м’які навички», до яких належать здатність мислити критично і креативно, аналізувати проблеми і генерувати рішення, ефективно спілкуватися і налагоджувати взаємини, попереджувати та конструктивно розв’язувати конфлікти, володіти собою і керувати стресами. Однак ці навички складно розвинути в рамках традиційного освітнього процесу, тому останнім часом активні й інтерактивні методи навчання, які часто об’єднують спільною назвою «тренінг», набувають дедалі більшої популярності.
Тож тренінг усіх вчителів 1 класів Нової української школи на базі Бершадського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №3 об’єднав усіх на Новорічній фабриці НУШ. Його організували тренери НУШ: Савчук Г.С., Сокур О.Л., Томашевська О.С. Під час активних дій та креативних завдань колеги працювали у постійних групах та перегруповувались у тимчасові. Були окреслені чіткі очікувані результати та правила роботи. Тренінг поєднував як індивідуальну, групову, так і колективні види діяльності, в яких створювались надзвичайні продукти методичного навчання вчителів. Для цього було важливо відчути себе і в ролі учнів. Кожна інтерактивна вправа супроводжувалась обговоренням та логічним підбиттям підсумків, які поєднувались руханками, музичним супроводом та презентацією.
Під час тренінгу створювалося неформальне, невимушене спілкування, яке відкриває перед групою вчителів безліч варіантів розвитку та розв'язання проблеми, заради яких вони зібралися. Адже ці методи роблять процес навчання в Новій українській школі активним, цікавим та необтяжливим.