Вчитель: Кирильчук Людмила Валентинівна
5 класи (30.03.-03.04.)
Читати твір Роальда Дала "Чарлі і шоколадна фабрика", після прочитання твору написати твір-мініатюру на тему: "Чого мене навчив маленький Чарлі".
Прослухати аудіокнигу https://www.youtube.com/watch?v=-daw7sjlbQ8
6 класи (30.03.-03.04.)
Прочитати біографію Генрі Лонгфелло, прочитати епічну поему "Пісня про Гайавату" та виписати у робочі зошити цитати, які вказують на єдність народу, про необхідність життя у мирі та дружбі.
https://www.youtube.com/watch?v=9KwleOFKhIc
5 клас (27.04.-30.04.)
Читати твір Пауля Маара "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу"
Вчитель: Попук Валентина Миколаївна
7-А клас (30.03.-03.04.)
Написати власну детективну історію.
Для полекшення роботи https://kopilkaurokov.ru/literatura/uroki/rozvitok-zv-iaznogho-movliennia-napisannia-vlasnoyi-dietiektivnoyi-istoriyi-na-tiemu-ienierghozbieriezhiennia
8 класи (30.03.-03.04.)
Скласти конспект з теми "Класицизм", читати п'єсу Мольєра "Міщанин-шляхтич"
Переглянути виставу https://www.youtube.com/watch?v=U3iTxA0kML4
9 класи (30.03.-03.04.)
Письмово відповісти на питання: "Чи засуджуєте ви Неру?" відповідь аргументуйте. Читати п'єсу Б. Шоу "Пігмаліон"
Переглянути фільм https://www.youtube.com/watch?v=8ZJ5hwzDsMM
10 класи (30.03.-03.04.)
Ідейно-художній аналіз будь-якої поезії поетів Ш. Бадлера, А. Рембо, П. Верпена.
11 класи (30.03.-03.04.)
Пояснити назву твору П. Целана "Фуга смерті". Як автор зображує трагедію єврейського народу?
https://www.youtube.com/watch?v=zcugbo2Pqqk
7-А клас (06.04.-10.04.)
1) новела (ст.203-204)-виписати визначення;
2) скласти конспект біографії О.Генрі;
3)прочитати новели О.Генрі "Дари Волхвів","Останній листок";
4)Пояснити назви новел;
5)Які біблійні мотиви використав автор у цих новелах?
8 класи (06.04.-10.04.)
1)Опрацювати біографію Мольєра (ст.193-194);
2) Ознайомитись з історичною основою комедії "Міщанин-шляхтич", знати зміст комедії;
3)Відповісти на питання "Чи можна зрозуміти і підтримати пана Журдена у його прагненні стати дворянином?"
9 класи (06.04.-10.04.)
1) Шлях Б.Шов у літературу;
2) Як втілюється античний міф у п'єсі "Пігмаліон"?;
3)Як впливає мистецтво на людину? ( за п'єсою "Пігмаліон")
10 класи (06.04.-10.04.)
1)Моріс Метерлінк- бельгійський Шекспір ( біографія);
2)Зміст п'єси "Синій птах";
3)Знайти і пояснити символи п'єси.
11 класи (06.04.-10.04.)
1) Е.Хемінгуей-представник
"втраченого покоління" (біографія);
2)Повість-притча "Старий і море" (зміст);
3)Тема, ідея та проблеми твору ( подивіться екранізацію)
7 класи (13.04.-17.04.)
1. Герберт Д. Уеллс " Чарівна крамниця". Уміти розповідати про життя і творчість писменника, знати зміст новели, переказувати, аналізувати.
2. Чи погоджуєтесь ви з твердженням:
-батьків реба слухати, щоб влсні діти в майбутньому слухали вас;
-фантазія-це шлях до зростання творчої особистості.
А як ви думаєте? (З опорою на текс твору)
8 класи (13.04.-17.04.)
1.Скласти тести до теми "Бароко і класицизм" (з опорою на твори вивченних письменників з теми)
9 клас:
1.Виписати цитати до образу Елізи Дулітл ( за п'єсою Б.Шоу "Пігмаліон");
2. Визначити ознаки "нової драми" у творі "Пігмаліон".
10 класи (13.04.-17.04.)
1. Охарактерезувати образи п'єси М.Метерлінка "Синій птах";
2. Продовжити речення "Синій птах-це символ…"
Сюжет твору-це…
Конфлікт драми-це…
11 класи (13.04.-17.04.)
1. Короткі відомості про Г.Гарсіа Маркіса;
2.Виписати визначення "магічний реалізм";
3. Прочитати оповідання "Стариган із крилами"
7 клас (21.04.-24.04.)
Японська новела Р.Акутагави"Павутинка", моралтна справедливість у новелі.
8 клас (21.04.-24.04.)
А.де Сент-Екзюпері "Маленький принц" філософський зміст твору.
9 клас (21.04.-24.04.)
Контрольна робота (дивитися документ Word)
10 клас (21.04.-24.04.)
Значення творчості П.Коельйо жля сучасності.Пошуки сенсу життя в романі "Алхімік".
11 клас (21.04.-24.04.)
Створення літературного портрету письменника (на вибір)- презентація, постер, колаж (на вибір).
7 клас (27.04.-30.04.)
Розкрити згачення символів новели "Павутинка": лотос, ріка,Шпиляста гора, Криваве озеро, павутинка;
8клас (27.04.-30.04.)
Завдання "Т",ст.231;
9 клас (27.04.-30.04.)
Подивитись фільм (прочитати) "451` за Фаренгейтом". Написати про власні враження від твору;
10 клас (27.04.-30.04.)
П.Коельйо "Алхімік". Образи Сантьяго, Фатіми,Мельхиседека, Альхіміка;
11 клас (27.04.-30.04.)
Скласти конспект про "театр абсурду" та літературу постмодернізму.
7 клас (04.05.-08.05.)
Прочитати твір Айзека Азімова"Фах". Яким постає світ майбутнього в повісті? Яка ідея твору( письмово).
8 клас (04.05.-08.05.)
Знати зміст твору Р.Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон". Що символізує образ чайки?
9 клас (04.05.-08.05.)
Подивитись фільм за твором Е.В.Сігела "Історія одного кохання". Чого навчає цей твір?
10 клас (04.05.-08.05.)
Які моральні уроки твору П.Коельйо "Алхімік"?
11 клас (04.05.-08.05.)
Короткі відомості про Х.Кортасара. Прочитати уривок з твору "Менади". Яка ідея твору?
Вчитель: Євич Світлана Іванівна
7-Б клас (30.03.-03.04.)
Опрацювати біографію Олександра Гріна. Прочитати "Порпурові вітрила"
Переглянути фільм https://www.youtube.com/watch?v=5YzwW4hxrx4
7 класи (13.04.-17.04.)
1. Герберт Д. Уеллс " Чарівна крамниця". Уміти розповідати про життя і творчість писменника, знати зміст новели, переказувати, аналізувати.
2. Чи погоджуєтесь ви з твердженням:
-батьків реба слухати, щоб влсні діти в майбутньому слухали вас;
-фантазія-це шлях до зростання творчої особистості.
А як ви думаєте? (З опорою на текс твору)