Науково-педагогічний проект “Інтелект України”. Перші кроки реалізації.

Рисунок1НПП "Інтелект України" – це комплексна програма, яка закладає якісний фундамент для оволодіння різними науками різних напрямків.

Сьогодні до школи приходять діти, які живуть в інформаційному суспільстві, у цифровому середовищі. Дитині недостатньо дати лише знання. Ще необхідно навчитися користуватися ними. Саме в такому напрямку працює НПП "Інтелект України".

Основні відмінності дидактичної моделі навчання у проекті від традиційної моделі навчання:

1. Системна пропедевтика шкільної неуспішності в основній та старшій школі.

2. Уведення до інваріативної частини навчального плану навчального предмету "Навчаємося разом" (2 години на тиждень)

3. Алгоритмізація процесу фомування знань, умінь і навичок.

4. Розвиток пізнавальних процесів логічного мислення та творчих здібностей учнів.

5.Ціннісне насичення кожного уроку.

Надзвичайно важливим є збереження в учнів позитивного ставлення до школи, стійкої мотивації до учіння. Зважаючи на це, предмети включають такі завдання, які активізують пізнавальну діяльність, ініціативу особистості, сприяють раціональному використанню часу й навчальних засобів, дають змогу не губитися в новій пізнавальній і життєвій ситуаціях. На уроках це відбувається через незвичну добірку видів завдань: виконання пісень під карооке, читання наукових текстів способом стеження за диктором презентації, роботу з уривками відеоматеріалів та пошук переглянутого в тексті.

"Не кажи "не вмію!" Кажи "навчуся!"" – лейтмотив системи начання науково-педагогічного проекту "Інтелект України". Навчити дитину вчитися, працювати в команді, і, зрештою, бути щасливою – ось що дає навчання у проектних класах.

Вчитель 1-А класу за НПП "Інтелект України" Гордун Т.О.

20161112_094743 20171026_155019 20170408_10530620171026_121413