Передумовою у забезпеченні ефективності навчання дитини з особливими освітніми потребами є індивідуалізація освітнього процесу з урахуванням її індивідуальних потреб і можливостей, здібностей та інтересів, що забезпечується шляхом розробки індивідуальної програми розвитку.
21 вересня 2022 року у Бершадському ЗЗСО І-ІІІ ступенів №3 проведено засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.
На засідання заступник директора з НВР Томашевська О.С. озвучила основні методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання у 2022-2023 навчальному році.
Команда психолого-педагогічного супроводу обговорювала особливості психо-фізичного розвитку дітей з ООП, їх досягнення та труднощі, переглядали кількість годин корекційно-розвиткових занять.