НПП "Інтелект України" – це комплексна програма, яка закладає якісний фундамент для оволодіння різними науками різних напрямків.
Сьогодні до школи приходять діти, які живуть в інформаційному суспільстві, у цифровому середовищі. Дитині недостатньо дати лише знання. Ще необхідно навчитися користуватися ними. Саме в такому напрямку працює НПП "Інтелект України".
Основні відмінності дидактичної моделі навчання у проекті від традиційної моделі навчання:
1. Системна пропедевтика шкільної неуспішності в основній та старшій школі.
2. Уведення до інваріативної частини навчального плану навчального предмету "Навчаємося разом" (2 години на тиждень)
3. Алгоритмізація процесу фомування знань, умінь і навичок.
4. Розвиток пізнавальних процесів логічного мислення та творчих здібностей учнів.
5.Ціннісне насичення кожного уроку.
Надзвичайно важливим є збереження в учнів позитивного ставлення до школи, стійкої мотивації до учіння. Зважаючи на це, предмети включають такі завдання, які активізують пізнавальну діяльність, ініціативу особистості, сприяють раціональному використанню часу й навчальних засобів, дають змогу не губитися в новій пізнавальній і життєвій ситуаціях. На уроках це відбувається через незвичну добірку видів завдань: виконання пісень під карооке, читання наукових текстів способом стеження за диктором презентації, роботу з уривками відеоматеріалів та пошук переглянутого в тексті.
"Не кажи "не вмію!" Кажи "навчуся!"" – лейтмотив системи начання науково-педагогічного проекту "Інтелект України". Навчити дитину вчитися, працювати в команді, і, зрештою, бути щасливою – ось що дає навчання у проектних класах.
Вчитель 1-А класу за НПП "Інтелект України" Гордун Т.О.